הדרך הנכונה להשכיר דירה

יש לכם נכס ולא מזמן החלטתם שאתם רוצים להשכיר אותו לאחרים? רוצים להבטיח שתקבלו על הנכס הזה לא מעט כסף בכל חודש? אם כך, אין ספק שאתם צודקים, כי נכס שעומד ככה סתם ריק רק מוביל להוצאות גדולות לאורך השנים. בנוסף לכך, אתם יכולים להיות בטוחים שלא משנה באיזו עיר יש לכם דירה להשכרה, כי בכל מקרה אם תפרסמו את העובדה שאתם רוצים להשכיר אותה בצורה נכונה ורצינית, בוודאי תמצאו מתעניינים רבים. מה שכן, מעבר לנושא של שיווק הנכס אתם צריכים לחשוב גם על העניין של חוקיות הדברים, כי הדבר האחרון שאתם רוצים זה להסתבך עם האנשים הלא נכונים. לכן, אם לרגע עבר לכם בראש להשכיר את הנכס שלכם למישהו בלי לעשות חוזה, כדאי שתדעו שזה מתכון לאסון. לכן, אפילו אם מדובר על חברים, מכרים או קולגות מהעבודה, חשוב לפנות כמה שיותר מהר אל עורך דין מקרקעין שיכין לכם חוזה שכירות כמה שיותר מפורט.

להשכיר דירה

מדוע עדיף לפנות לעורך דין ולא להוריד חוזה שכירות סטנדרטי מהאינטרנט?

אין ויכוח על כך שבעידן המודרני שבו אנחנו חיים אנשים שרוצים להשכיר את הנכסים שלהם, בין אם מדובר על בית פרטי, דירה או וילה, יכולים להוריד חוזה שכירות רגיל מהרשת. עם זאת, הבעיה עם החוזים הללו היא שהם הרבה יותר מידי כלליים והרבה פעמים הם לא כוללים את הסעיפים החשובים והמיוחדים יותר. לכן, בין אם אתם נמצאים בצד של המשכירים ובין אם אתם נמצאים בצד של השוכרים, כדאי יהיה לפנות לעורך דין מקרקעין. עורך דין כזה מגיע עם הרבה מאוד ניסיון כך שהוא יוכל לבדוק את החוזה שעליו מנסים להחתים אתכם. הוא לא רק יקרא את כל הסעיפים, אלא הוא יידע לזהות מיד האם חסר משהו או שאולי יש סעיפים שצריך להכניס להם מספר תיקונים שונים. בנוסף לכך, אם עוד אין לכם חוזה לשכירות הוא גם יוכל להיות האדם שמנסח מהיסוד חוזה כזה ואין ספק שכך האינטרסים שלכם יבואו לידי ביטוי בחוזה עצמו.

 

איך תדעו שפניתם לעורך דין מתאים?

 

כמובן שיש בישראל של ימינו לא מעט עורכי דין שעוסקים בתחום הנדל״ן ולכן ברור מדוע אתם מתלבטים אל מי כדאי לכם לפנות. האם אתם באמת רוצים לפנות לעו״ד שמעולם לא שמעתם את השם שלו? או שאולי אתם מעדיפים לעשות כמה שיותר בירורים מראש? זה שהיום ניתן לאתר עורכי דין שעוסקים בנדל״ן בקלות רבה זה נכון אך מצד שני, לא כולם יכולים להיות אנשים שבאמת תסמכו עליהם בעיניים עצומות. לכן, מעבר לשאלה האם מדובר על עורך דין מקרקעין שמציע זמינות מלאה וניסיון, כדאי יהיה גם לבדוק את הרזומה שלו. האם יש לקוחות שיוכלו להמליץ על עוה״ד ועל שירותי המשרד שלו? והאם הוא גם יהיה זמין עבורכם בין הפגישות? שימו לב גם לשכר הטרחה שידרוש מכם עוה״ד כי חבל לבחור באיש מקצוע שמרשה לעצמו לגבות מחירים אסטרונומיים ביחס למתחרים שלו. אתם תראו שעם עוה״ד המתאים כל העסקה תתבצע בצורה הרבה יותר יעילה, מהירה ובטוחה ולכן אין סיבה לוותר על שירות מצוין בתחום הזה.

 

רוצים להתייעץ עם עורך דין מקרקעין שמתמחה בחוזים להשכרות דירה?  דברו עם עורך דין מירי יעקב גביש כמה שיותר מהר! זה האתר שלה:

 

https://brunolaw.co.il/%D7%A2%D7%95%D7%A8%D7%9A-%D7%93%D7%99%D7%9F-%D7%9E%D7%A7%D7%A8%D7%A7%D7%A2%D7%99%D7%9F