למה אתם חייבים להתייעץ עם עורך דין העלמת מס והכנסות?

משהו קרה בהתנהלות הכלכלית שלכם לפני כמה חודשים ודחף אתכם להחליט שאתם מבצעים עבירת מס? אם כך, הדבר הראשון שכדאי לכם לדעת, זה שאתם לא לבד. הרבה אנשים עושים זאת, חלקם נתפסים והאמת היא שחלקם לא נתפסים ונהנים מההפקר. מה שבטוח זה שאם עברתם עבירה של העלמת מס והכנסות ותפסו אתכם, צפוי לכם עונש לא פשוט. בבואנו לראות מדוע אנשים בוחרים לנהוג בצורה כזאת אנחנו יכולים לראות שהסיבות מגוונות ביותר. ראשית, יש מי שפשוט מרגיש את הצורך הכלכלי ואת הלחץ, ושנית, יש מי שהסתבך, טעה או פשוט לא עמד בפיתוי. אין ויכוח על כך שכולנו משלמים בישראל מיסים מאוד גבוהים, אך זה עדיין לא אומר שכדאי לקחת את החוק לידיים ולהעלים הכנסות. במידה ואתם על הכוונת או שכבר תפסו אתכם, כדאי יהיה לפנות כמה שיותר מהר לעו"ד מקצועי שעוסק בתחום הזה כי הסיוע שלו יכול להיות קריטי להמשך הדרך.

מהם היתרונות של ייעוץ מקצועי בתחום?

עורך דין העלמת מס והכנסות הוא אדם מקצועי שלמד את התחום ושאיתו תוכלו להתייעץ בשלבים שונים של הדרך. הייעוץ שלו חשוב לכם כי הוא מכיר את התחום וכיוון שהוא כבר טיפל בעבר בלא מעט מקרים דומים. הניסיון גורם לכך שהוא יידע איך להתייחס גם למקרה שלכם ולפני הכול הוא יידע לומר לכם עד כמה, מבחינת רשות המיסים, העבירה שביצעתם משמעותית וחמורה. חשוב להבין שיש עבירות בתחום המיסים שניתן להתייחס אליהן כאל עבירות יחסית פשוטות אך מצד שני, יש גם עבירות משמעותיות יותר שעליהן אנשים גם נשלחים לכלא. לכן, עו"ד מקצועי הוא האדם הראשון שיוכל להסביר לכם בכלל עד כמה העבירה שעשיתם חמורה או לא. בהתאם לכך הוא יוכל לבחור, ביחד איתכם, את דרך ההתמודדות הנכונה לכם ביותר. האם יש דרך אחת טובה יותר מאחרים? האם גילוי מרצון הוא עדיין אופציה עבורכם או שכבר פספסתם את המועד? והאם יש התנהגויות מסוימות שמעכשיו עליכם להימנע מהן? את כל התשובות האלה, ועוד הרבה אחרות, יוכל להעניק לכם עורך דין מקצועי, אז למה אתם מחכים? לחצו כאן למעבר לעורך דין.

העלמות מס

עוה"ד המתאים לכם

עשיתם חיפוש ראשוני וגיליתם שבעיר שבה אתם חיים יש הרבה עורכי דין שעובדים בתחום הזה ושיכולים לעזור לכם? מתלבטים אל מי לפנות ורוצים להבטיח שבחרתם עורך דין העלמת מס והכנסות משכמו ומעלה? אם כך, כדאי לברר:

  • מה הניסיון שלו
  • האם יש לו רזומה בתחום
  • האם הוא איש מוכר
  • האם בפגישה אישית הוא עושה עליכם רושם טוב
  • האם הוא זמין עבורכם גם מעבר לפגישות שתתקיימנה במשרדו

 

חשוב לדעת שאתם בוחרים מישהו שזמין עבורכם ושיש לו הרבה מאוד ידע בתחום כי המקצועיות של עוה"ד תשפיע רבות על המשך התהליך.