מתי נפנה אל עו"ד נזקי גוף

במקרים של פציעות גוף ניתן לתבוע את חברת הביטוח, וזאת על מנת לקבל פיצוי בגין הנזק שנגרם. מתי לפנות אל עורך דין לצורך טיפול במקרה? כל הפרטים במאמר.

 נזקי גוף – מתי ניתן לתבוע?

נזקי גוף עלולים להתרחש בזמן תאונת דרכים, תאונת עבודה או כתוצאה מרשלנות רפואית. למעשה, רוב אזרחי ישראל מבוטחים ע"י חברות הביטוח במקרים כאלו וזאת בהתאמה לפוליסה, כאשר כל חברת ביטוח משנה את התנאים כמו גם את הגובה של הפיצוי המתקבל בגין הנזקים. תביעות של נזקי גוף הן תביעות מורכבות, זאת משום שניתן לתבוע לא רק את חברת הביטוח אלא גם את המעסיק (במידה והתרחשה תאונת עבודה) כמו גם את הביטוח הלאומי. לכן, על מנת לתבוע את הפיצוי המגיע לכם חשוב לפנות עוד בשלב הראשוני לעורך דין אשר מומחה בתחום נזקי הגוף וזאת על מנת שתוכלו לקבל ייצוג משפטי הולם כמו גם להבין באופן מדויק אילו גופים ניתן לתבוע וכן הערכת שווי הנזק הצפוי במידה ואכן נמצא כי אתם זכאים להגשת תביעה.

כיצד מוגשת תביעת נזקי גוף?

השלב הראשון בטרם מוגשת התביעה היא פנייה למשרד עורכי דין אשר מתמחה בתחום וזאת כדי לקבל תמונת מצב ראשונית לגבי מצבכם וגובה הפיצוי המשוער כמו גם סיכויי התביעה. לאחר מכן תחל פעולה שבה יש להעביר כמו גם לאסוף את כלל המסמכים הרלוונטיים אשר קשורים לאירוע בו נגרם הנזק הגופני וזאת על מנת לבסס את הטענה כי אכן נגרם נזק גופני. בנקודה זו מציין עו"ד דוד פייל כי כל אדם זכאי לקבל את מלוא המסמכים הרפואיים ע"פ חוק, וזאת עד לתקופה של 30 יום. חשוב לזכור כי מדובר בשלב קריטי ביותר להצלחת התביעה, וזאת משום שמדובר בראיות אשר יוצגו בבית המשפט. בנוסף, יש לקבל חוות דעת רפואית מטעם מומחה וזאת כדי לאשר כי אכן נגרם נזק אשר בעקבותיו התובע אינו יכול לנהל את חייו באופן שניהל קודם לכן, בין אם זה באופן זמני או קבוע.

מזוניים

תביעת נזקי גוף – בליווי של משרד פייל ושות'

כאמור, על מנת להגיש תביעת נזקי גוף חשוב לפנות למשרד אשר מתמחה בנושא, כאשר המשרד המוביל היום בתחום נזיקין הוא משרד פייל ושות'. המשרד, אשר פועל זה למעלה מ 20 מייצג מדי שנה מאות מקרים של נזקי גוף באחוזי הצלחה גבוהים ביותר. המשרד נחשב לאחד המשרדים המובילים בארץ בתחום הזה, זאת בשל העובדה כי במשרד מועסקים מעל לשלושים עורכי דין מהטובים ביותר בתחום אשר התמקצעו בתחום ועל כן יכולים להעניק ייצוג משפטי הולם כמו גם הערכת סיכוי התביעה עוד בטרם הוגשה. לפרטים נוספים, השאירו פרטים באתר ונציג מטעם החברה יחזור אליכם בהקדם האפשרי.