גירושין עם עסק משותף

מצאתם את עצמכם בעיצומו של הליך גירושין, כאשר יש בבעלותכם עסק משותף? חשוב שתדעו שמדובר בהליך מעט שונה מאשר גירושין רגילים, מכיוון שמעבר לרכוש המשותף הרגיל שיש לכם (דירה, רכב וכו), יש לכם גם עסק משותף. פרטים נוספים בנושא- בהמשך העמוד.

 

הליכי גירושין

זוגות רבים מוצאים את עצמם בהליכי גירושין כיום. בין אם זה מסיבות כאלה או מסיבות אחרות, חשוב שתדעו שאם אתם זקוקים לעורך דין שיסייע לכם בהליכי הגירושין – שתדעו שאתם לא נמצאים לבד.

הליכי גירושין נחשבים להליכים לא פשוטים לרוב, בעיקר בשל הסיבה שהקשר מסתיים בצורה פחות נעימה. כאשר בני הזוג מחליטים להגיע לגירושין, נדרשת הסכמה ביניהם שתהייה מעוגנת במסמך משפטי, שיקבע במגוון רחב של נקודות אשר היו משותפות עד כה לבני הזוג, אך בגלל הליכי הגירושין נדרשת הפרדה מסוימת. בין הנושאים ניתן לראות חלוקת נכסים משותפים, חלוקת חשבונות בנק משותפים ועוד מגוון רחב של נושאים.

 

העניינים מתחילים להסתבך מעט, כאשר מעורב אלמנט נוסף שמקשה על ההסכמה הדרושה בנושא הגירושין. כך לדוגמא כאשר יש ילדים לבני הזוג, נדרשת הסכמה על חלוקת הימים, חלוקת הרכוש ועוד. באותו אופן, כאשר יש לבני הזוג עסק משותף, הם נדרשים להגיע להסכמה על חלוקת העסק. עו"ד אסתר שלום מתמחה בכל נושאי הגירושין, ובפרט בעניין עסקים משותפים.

גירושין

עסק משותף – מה הליכי הגירושין כוללים

אם הגעתם להחלטה שאתם זקוקים להתחיל הליכי גירושין, מומלץ לטפל בנושא בצורה יסודית וטובה. הנושא מקבל משנה תוקף, כפי שציינו קודם לכן אם בחזקתכם יש עסק משותף. הליכי הגירושין ייצטרכו לכלול הבנה כוללת לגבי חלוקת הרכוש בבית העסק: האם העסק הולך לפירוק או למכירה (וגם כאן – כיצד תתבצע חלוקת הכספים בתום המכירה), האם העסק נשאר בבעלות משותפת (וחלוקה שווה של הרווחים) או האם הוא עובר לחזקתו של אחד מבני הזוג (גם כאן קיימת אפשרות שאחד מבני הזוג ימכור את חלקו בעסק). כמו כן, בהנחה ויש ציוד בעסק,צריך להגיע להסכם חלוקה כולל של הציוד. לסיכום, מדובר בתהליך לא פשוט בכלל, ולכן יש צורך בעורך דין חזק ומקצועי, שיוכל לייצג אותך בצורה טובה ולדאוג לאינטרסים שלך בסיפור.

 

עו"ד אסתר שלום עוסקת בסוגיות ובבעיות מתחום הגירושי כבר שנים רבות, מלווה מאות לקוחות במרוצת השנים. הניסיון, בשילוב המקצועיות שנצברה לאורך השנים, היא זו שהופכת את עו"ד אסתר שלום למשפטנית מצוינת. בשילוב יחסי אנוש מהמדרגה הראשונה, תזכו לקבל ליווי צמוד לאורך כל הדרך. הגדילו את הסיכויים שלכם לדאוג לאינטרס שלכם בהליכי הגירושין – על אחת כמה וכמה כאשר יש בחזקתכם עסק משותף. אז קדימה, למה אתם מחכים? צרו קשר בהקדם האפשרי, ומייד תשימו לב להבדל.