גישור גירושין: הפתרון הטוב ביותר למי שחושב להתגרש

עד לפני שאתם הולכים לבית המשפט לצורך הליך גירושים, מומלץ לפנות לגישור. מדוע? כל הפרטים – במאמר הבא.

הליך גישור – הדרך הטובה ביותר להתגרש או להימנע מגירושין

פרקטיקה נהוגה כיום בעולם המשפט ובכלל ביישוב סכסוכים היא פנייה לגישור, וזאת משום שמדובר בתהליך ממוקד אשר נועד להוביל להסכמה בין שני הצדדים במגוון רחב של סוגיות, גם כאשר מדובר בסוגיות אשר נראו כבלתי ניתנות לגישור. מדובר בפרקטיקה מתקדמת מאוד אשר עושה שימוש בטכניקות של שייח כמו גם משא ומתן, וע"פ עורכת הדין דגנית אלישיב, מגשרת אשר טיפלה במאות תיקים של גירושים מדובר בפתרון הטוב ביותר בעבור מי שחושב להתגרש, וזאת משום שבאמצעות התהליך הזה ניתן ליישב מחלוקות כמו גם להגיע להבנה ברורה יותר של אלמנטים כספיים כמו גם ענייני חינוך ורווחה, כל זאת על מנת להוביל לכך שתהליך הפרידה ייעשה בדרכי נועם.

תמונה של גבר ואישה

הליך גישור מותאם אישית

ע"פ עורכת הדין דגנית אלישיב, הליך גישור מתאים לכל זוג, והוא מאפשר שייח בלתי אמצעי באמצעות מתווך. למעשה, רבים סבורים כי מדובר בתהליך ארוך ומייגע, אולם באמצעות הכלים אשר ניתנים היום כמו גם עבודה ע"פ שלבים ניתן לסיים את הליך הגישור באופן מהיר ואפקטיבי, עד לכדי חתימה על הסכם מעוגן משפטית. במהלך הגישור מתדיינים שני הצדדים ומעלים סוגיות אשר הובילו לתהליך הפרידה,כאשר בלא מעט מן הפעמיים מתגלה לצדדים כי הם יכולים ואף מסוגלים להשיב את התא המשפחתי לכפי שהיה, כל זאת באמצעות תקשורת פתוחה. לצערנו, הסטטיסטיקה העגומה של פרידה של זוגות מבהילה רבים מאיתנו וגורמת לחשוב כי אפשר לסיים תהליך של פרידה במהירות, אולם ללא התערבות של מגשר מדובר בהליך סבוך מורכב ויקר מאוד אשר עלול להתרחש גם שנים רבות, בעיקר אם אחד הצדדים איננו מעוניין בהליך גישור אלא רוצה ללכת ישר לתסבוכת משפטית אשר היא מורכבת מאוד גם בעבור אנשים חזקים נפשית. משום כך, התערבות של מגשר אשר התמקצע בתחום כמו גם כזה אשר יודע לפשר בין הצדדים יכול להוביל לסיום התהליך, כל זאת בהתאמה אישית לצרכים של בני הזוג ולשאיפות שלהם ביחד או בנפרד.

עומדים בפני הליך גירושין? פנו לעורכת הדין דגנית אלישיב

לאור הקשיים הרבים אשר טומן בחובו הליך גירושין, ניתן ואף רצוי לגשת להליך גישור באמצעות עורכת הדין דגנית אלישיב אשר תלווה אתכם ברגישות והכלה, עד לכדי חתימה על הסכם אשר מוסכם על ידכם. ברבות השנים טיפלה עו"ד אלישיב במאות תיקים בהצלחה יתרה,וכעת גם לכם יש את ההזדמנות. באמצעות דגנית אלישיב: דף הבית תוכלו לקרוא את כל המידע החשוב אודות התהליך, כמו גם להתרשם ממקרים קודמים. קדימה, למה אתם מחכים? עתידכם הזוגי מונח על הכף.