הבדיקה שאתם צריכים להכיר גם אם אתם לא עורכי דין

כולנו מכירים את המושג ביטוח. ביטוח הוא למעשה הדרך שלנו בתור אזרחים מן השורה, להבטיח את הביטחון הכלכלי שלנו בהנחה וקורה מצב שלא אמור לקרות. ישנו מגוון רחב של סוגי ביטוחים שונים שאנו יכולים לעשות, החל מביטוח פנסיה, ביטוח משכנתא, ביטוח מקיף לרכב, ביטוח צד ג', ביטוח חובה, ביטוח בריאות פרטי, ביטוח סיעודי, ביטוח דירה ועוד.
בעמוד הקרוב נתמקד במצב שנקרא כפל ביטוחים- מצב שבו אתם משלמים פעמיים עבור שתי חברות ביטוח שונות- ועבור אותו
מוצר.

ביטוח כפול- מה הכוונה?

כפי שהסברנו קודם לכן, במדינת ישראל יש מגוון רחב של סוגי ביטוחים שאתם יכולים לבטח את עצמכם. כיום במדינת ישראל יש קופות חולים גדולות, שמקנות ביטוחים שונים למבוטחים שלהן. (להלן הכתבה ב ynet)  באותה נשימה, ישנם גם חברות הביטוח הפרטיות שמציעות שירותי ביטוח דומים. לא מעט אנשים יכולים להגיע למצב שבו הם מבוטחים בביטוח X בשתי חברות שונות- למעשה הם משלמים עשרות שקלים מיותרים כל חודש לשתי חברות שונות. ניתן להקביל את הסיטואציה, למצב בו אדם נכנס לחנות ומשלם פעמיים עבור אותו מוצר. מיותר לא?

חברת הר הביטוח יצאה במיזם חדש שבו אתם יכולים לבצע את הבדיקה של ביטוחים כפולים ללא צורך בשום עורך דין או גורם אחר- לביצוע הבדיקה לחצו כאן ותעברו ישירות לאתר החברה.

עץ כסף

כיצד הבדיקה המדוברת עובדת?

חברת הר הביטוח, מאפשרת לכלל האזרחים במדינת ישראל לבצע בדיקה שמטרתה לאתר ביטוחים כפולים. הבדיקה עבודת בצורה הבאה- השארת הפרטים דרך אתר החברה (פרטים שכוללים תעודת זהות, שם מלא ועוד). לאחר שהשארתם את הפרטים האישיים שלכם והבעתם הסכמה לתהליך ולתקנון החברה, חברת הר הביטוח מתחייבת להגיש לכם דו"ח מפורט עד 21 ימים מרגע פתיחת הבקשה. הדו"ח יכיל את כל הביטוחים השונים שאתם משלמים עבורם בלמעלה ממאה חברות ביטוח שונות. כמו כן, בהנחה ויש ביטוחים כפולים- הדו"ח יראה לכם את זה וימליץ לכם מה עליכם לעשות על מנת לחסוך כספים רבים לאורך חייכם. לביצוע הבדיקה כנסו לאתר החברה.

למעשה, מדובר בבדיקה ובתהליך פשוט שכל אזרח יכול לעשות גם אם הוא לא עורך דין, רואה חשבון או כל גורם כזה או אחר. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להשאיר את הפרטים האישיים שלכם באתר החברה, לשלם סכום סמלי ולהביע את הסכמתכם לביצוע תהליך זה בשמכם. פעולה שכזו עשויה לחסוך לכם המון כספים פעמיים- הן בעת השכרת עורך דין שיבצע את התהליך עבורכם, והן בהנחה ותמצאו כי אכן את מבוטחים בביטוחים כפולים- תוכלו לחסוך עשרות שקלים בחודש, מאות שקלים בשנה ואלפי שקלים לתקופה לא מבוטלת של שנים רבות.

למה אתם מחכים? כנסו לאתר לביצוע הבדיקה בהקדם האפשרי! 

למה אתם חייבים להתייעץ עם עורך דין העלמת מס והכנסות? לפרטים לחץ כאן.