מהו ביטוח תלמידים ומדוע הוא דבר חשוב

כולנו, כהורים, שולחים את הילדים שלנו לבית הספר בכל יום ומצפים שהם יחזרו בשלום. עם זאת, כולנו גם יודעים שלא תמיד הדברים קורים כמתוכנן, ועובדה שהיא שתאונות מתרחשות כמעט על בסיס יומי, גם בבתי הספר. אתם תוהים מה עושים במצב כזה? מה זה ביטוח תלמידים ומה החשיבות שלו? כל התשובות במאמר שלפניכם.

 

ביטוח תלמידים – מה זה?

כשמדברים על ביטוח תלמידים למעשה מדברים על ביטוח שמכסה במקרה של תאונות שונות שעלולות להתרחש לתלמידים במסגרת בית הספר. זו יכולה להיות גם תאונה שקורת במסגרת טיול או שליחות מטעם בית הספר, כך שחשוב להיות מודעים לעניין הזה. הביטוח מקנה, בין היתר, פיצויים במקרים שונים של נכות זמנית, נכות קבועה או מוות אשר נגרמים כתוצאה מהתאונה. חשוב להבין: תאונה מוגדרת, מבחינת הביטוח, כאירוע פיזי, חיצוני שגלוי לעין ושיש לו השלכות פיזיות על התלמיד. כמו הרבה מאוד ביטוחים אחרים בחיינו, גם הביטוח הזה הוא בעל משמעות אדירה. מה, לדוגמא, יעשו הורים שפתאום צריכים לטפל בילד שהפך לנכה כתוצאה מתאונה כלשהי? לא אחת הטיפול בילדים נכים משפיע גם על כושר העבודה של ההורים ולכן גם במובן הזה טבעי שתהיה דרישה לקבלת הפיצויים הכי גבוהים שניתן לקבל.

 

איך מקבלים פיצוי?

יש לא מעט שלבים שצריך לעבור בדרך לקבל הפיצוי הראוי, ואין ספק שהתנאי ההכרחי הוא שיהיה ביטוח תלמידים בתוקף. בנוסף, כמובן שצריך להוכיח שהאירוע שקרה אכן נחשב לתאונה, ומעבר לכל אלה, צריך גם להציג את חומרת המצב ואת הפגיעה שהתרחשה. כיצד השפיעה התאונה על התלמיד? ועד כמה היא באמת מקשה עליו ומשנה את חייו ואת חיי בני משפחתו? כדי להציג את כל הנתונים האלה, ועל מנת שניתן יהיה להגיש תביעה בצורה מסודרת, צריך כמובן לפנות לעורך דין מתאים. חברות הביטוח מצדן, כפיש הן נוהגות בכל מקרה אחר, לרוב עושות הכול כדי לצמצם את הפיצויים שעליהן לשלם. לכן, לא רק שאתם צריכים עורך דין מקצועי שיעזור לכם, אלא גם רצוי לבחור עו"ד עם כמה שיותר ניסיון ומוניטין בתחום הזה.

 

כך תבחרו את עוה"ד שיטפל בעניין שלכם

הבן שלכם עבר תאונה כלשהי בלימודים? יש לו ביטוח תלמידים ואתם רוצים לקבל את הפיצויים המגיעים לבנכם כתוצאה מהאירוע? חשוב להבין: אתם צריכים לפנות לעורך דין מוביל, ויפה שעה אחת קודם. רצוי מאוד לברר כל פיסת מידע שאפשר אודות עוה"ד שאצלו אתם רוצים לקבוע פגישה, כי אין כאן מקום לפשרות. אתם צריכים עו"ד שיודע איך הדברים עובדים, שיכול לעזור לכם בהתמודדות המשפטית הצפויה לכם, ובעיקר, זה צריך להיות עו"ד שיגדיל את הסיכוי שלכם לצאת זכאים לפיצויים. חשוב לטפל בדברים בצורה יעילה ומהירה, אז למה אתם עדיין מחכים?

ילדים מבוטחים