עבירות הלבנת הון

מתוך אינספור עבירות שקיימות בחוק, אין ספק שעבירת הלבנת הון היא עבירה חמורה ביותר הקשורה לכספים. באופן עקרוני ניתן לומר שהמטרה של מי שמלבין הון היא לטשטש את מקור הכסף. כלומר, אדם הרוויח כסף תוך ביצוע עבירה על החוק, כמו לדוגמא סחר בסמים, וכדי להשתמש באותו כסף בצורה חוקית, עליו להלבין אותו ולטשטש את מקורו. ישנן לא מעט דרכים לעשות זאת, כמו הקמה של עסקים פיקטיביים וכדומה. חשוב להבין שמדובר על עבירה חמורה ביותר אשר עונשה יכול להגיע גם לעשר שנות מאסר בפועל, מה שאומר שאם אתם מעורבים בפרשייה כזאת, חשוב שיהיה לכם עורך דין טוב. זה אפילו לא משנה אם אתם באמת אשמים או לא, כי גם במקרה שמישהו מנסה "לתפור לכם תיק", אתם חייבים איש מקצוע שיוכל להגן עליו ועל שמכם הטוב.

שוטר

עורך דין שיוכל לייעץ לכם לכל הדרך

כדי להתמודד בצורה הטובה ביותר עם עבירות הקשורות להלבנת הון ועם מצב שבו זומנתם לחקירה, חשוב להתייעץ תחילה עם עורך דין. יתרה מכך, כדאי לדעת שאפילו אם לקחו אתכם מעכשיו לעכשיו לחקירה, החוק קובע שזכותכם לפנות לעו"ד שיוכל לסייע, לתדרך ולייעץ. אל תוותרו על הזכות הזאת, כי אפילו אם אתם כבר מורגלים בחקירות ואפילו אם זו לא הפעם הראשונה שבה אתם ניצבים בסיטואציה כזאת, עדיף שתימנעו מטעויות. עו"ד מקצועי יוכל לעזור לכם להבין מה מומלץ להגיד בחקירה ומה, בשום פנים ואופן, לא כדאי להגיד. שימו לב: ההתנהלות שלכם במהלך החקירה הראשונה תשפיע מאוד על מהלך הדברים ולכן חשוב להתייעץ עם איש מקצוע שהאינטרס שלכם חשוב לו.

המלצות על עוה"ד

למרות שלעיתים עלינו לבחור עו"ד הלבנת הון בלחץ, אין ספק שכדאי יהיה לדעת אודותיו כמה שיותר דברים. לא כל עו"ד מגיע עם אותן שנות ניסיון ולא כל מי שיש לו ניסיון טיפל בדיוק בתיקים הדומים לתיק שלכם. יתרה מכך, לא כל עו"ד שהתמודד בעבר עם מקרה שדומה למקרה שלכם יצא מנצח עבור הלקוח שלו. לכן מאוד כדאי לקרוא כמה שיותר המלצות אודות כל עורך דין לענייני הלבנת הון שממנו אתם חושבים לקבל שירות. כך תוכלו להבטיח שאתם במקום הנכון, דבר שישפיע כמובן על השאלה איך יסתיימו עבורכם הדברים בסוף התהליך. הלבנת הון היא עבירה לא פשוטה בכלל ולכן יש לבחור עו"ד שיוכל לעזור לכם בצורה הכי טובה שאפשר.

 רוצים לדעת מתי לשכור עוד בנקים לחצו כאן