תקנות על האש בגינות ציבוריות

זה יום שבת או יום חופש וכל מה שאתם רוצים לעשות זה דבר אחד, על האש עם החברים הטובים שלכם, החבורה הקרובה, או אירוע משפחתי שארגנתם

לכבוד החג ועכשיו אתם רוצים לעשות אירוע על האש גדול עם כולם.

חשבתם לעשות את זה בגינה ציבורית, אבל האם החוק מגביל אתכם? להלן כל התקנות שאתם צריכים להכיר בשביל לקיים בשקט ובבטיחות אירוע על האש

בגינה ציבורית:

 

לעשות על האש רק באזור המתוחם

נתחיל בעובדה כי לא בכל פארק ציבורי אפשר לעשות על האש, תצטרכו לחפש אחר שלטים ברורים שמעידים כי הפארק הציבורי בו אתם רוצים לעשות על האש מאפשר לכם לעשות זאת.

במידה ומצאתם פארק ציבורי שמאפשר בבירור לעשות על האש, אתם צריכים להבין שזה לא אומר שאתם יכולים לעשות את זה בכל הפארק.

בדרך כלל יהיו אזורים מסוימים ומתוכננים, שרק בהם תוכלו באמת להדליק את האש. תוכלו לעשות את העל האש באזור המתוחם ולאחר מכן להעביר את הבשר למקום ישיבה אחר במידה ואין מקום ישיבה שמשביע את רצונכם באזור בו אתם רוצים לעשות את צליית ובישול הבשר.

 

לשים לב כי העשן המתפזר לא מפריע לסובבים

שימו לב שכשאתם עושים על האש שאתם לא עושים את זה בקרבת משפחות או אנשים אחרים רק מעצם העובדה שבקלות העשן יכול להתפזר ולהיות מטרד גדול מאוד עבור האנשים מסביבכם.

זה בהחלט מפר את התקנות ואתם צריכים להתחשב בסובבים אתכם. לשים לב שאתם לא פולטים יותר מדי עשן, ואם אין ברירה אז שהעשן ילך עם הרוח לכיוון ספציפי שלא מפריע לאנשים מסביב.

לא רק שזה לא נעים, וייתכן ותצטרכו להתעמת עם האנשים בפארק, אלא זה מפר את התקנות.

 

לא להשאיר לכלוך או לעשות רעש טורדני

אחד הדברים הנפוצים ביותר שקוראים בעל האש היא השארת זבל ולכלוך. הפארק הוא ציבורי, הוא של כולנו, ויש להתייחס אליו כאילו הוא הפארק הפרטי שלנו. יש לשמור על ניקיון יסודי לאחר על האש, לעשות סריקת שטח מיטבית ולהרים כל דבר שנראה לכם כמו לכלוך ושייך אליכם.

דבר נוסף שקורה הרבה באירועים כאלו הוא רעש. גם זה יכול להיות מטרד מאוד גדול עבור הסובבים אתכם, זה מפר את התקנות, ויש לשים לב לכך שכן את התקנה הזאת בפרט מאוד קל להפר.

לסיכום, התקנות בדרך כלל משתנות מפארק לפארק, ותוכלו לראות שלט אינדיבידואלי בכל פארק עם אזהרות שונות ודרישות משתנות ולכן יש לשים לב מה התקנות בכל פארק. יחד עם זאת רעש, לכלוך, עשן, והכי חשוב, ביצוע על האש רק באזורים המתוחמים, אלו תקנות שיש בדרך כלל בכל פארק, ובכללי גם אם אין תקנות הנוגעות בדברים שנגענו במאמר, לשם האנושיות אנחנו ממליצים לכם כן לאכוף אותם עצמאית מרצונכם החופשי.

אם אתם מחפשים מוצרי על האש, אתם מוזמנים להיכנס לאתר של וובר לקנות מוצרים כמו גריל גז למרפסת!

 

ציוד משפטי