עזרה בסגירת תיק בהוצאה לפועל

אם יש משהו שכולנו יכולים להסכים עליו פה אחד זו העובדה כי התנהלות אל מול הלשכות להוצאה לפועל עשויה להיות מורכבת עבור רבים. זו הסיבה שהחלטנו לכתוב את המדריך הנוכחי שיסייע לכל דורש להבין איך לסגור את התיק בהוצאה לפועל באופן הטוב ביותר. אז תקדישו כמה רגעים, קראו את השורות הבאות ותגלו את כל המידע שאתם חייבים לדעת בנושא.

 

הוצאה לפועל – הגדרה

רגע לפני שנעמיק בנושא, ראוי שנציין בפניכם כמה מילים על ההוצאה לפועל. מדובר בגוף של רשות האכיפה והגבייה שמטרתו לאכוף את תשלומי החובות של אזרחים וגופים שונים. ההוצאה לפועל מאפשרת לכל אדם או גוף להסתייע בה במידה ויש אדם או גוף שלא שילם קנס או חוב כלשהו מסיבה כלשהי. ההוצאה לפועל יכולה להסדיר את החובות באמצעות אחד או יותר מהכלים הבאים:

  • עיקול מיטלטלין
  • עיקול מקרקעין
  • כינוס נכסים
  • עיקול צד שלישי
  • הגבלת כרטיס האשראי
  • עיכוב יציאה מהארץ ועוד

כפי שניתן לראות, מדובר במגבלות שפוגעות באורח החיים של החייב. כך שמומלץ לטפל בחוב ולסגור את התיק מוקדם ככל הניתן.

 

איך אפשר לסגור את התיק בהוצאה לפועל?

אם אתם רוצים לסגור את התיק, אתם צריכים להגיש בקשה לסגירת תיק הוצאה לפועל. מדובר בהליך שדורש מכם מילוי של טפסים שונים, הכנת הסכום לתשלום וכמובן, הגעה פיזית אל הלשכה להוצאה לפועל שבה נפתח התיק. ראוי לציין כי מדובר בהליך שעשוי להיות מורכב אם אינכם בקיאים בתחום. ההמלצה הגורפת עבור מי מכם שזקוקים לעזרה בסגירת התיק היא לפנות אל עורך דין שבקיא בתחום. רגע לפני שתבחרו בעורך דין באופן אקראי, כדאי שתקראו את הפסקה הבאה ותגלו כמה פרטים חשובים בנוגע לבחירת עורך הדין שייצג אתכם.

 

בחירת עורך דין מומלץ לסגירת התיק

זקוקים לעזרה בסגירת התיק בהוצאה לפועל? אם כך, דעו שאתם צריכים לבחור בעורך דין לא פחות ממעולה. כדי שתוכלו להיות בטוחים שיש לכם עורך דין כזה, אתם צריכים לבדוק את הפרטים הבאים:

  1. בדקו שמדובר בעורך דין בעל הסמכה מתאימה
  2. בדקו שיש לעורך דין תעודת הסמכה בתחום
  3. בדקו שיש לעורך דין רשימת המלצות מלקוחות קודמים

 

איך תוכלו לבחור את עורך הדין המתאים לכם ביותר?

כדי שתוכלו לבחור עורך דין מומלץ שמתאים לכם ביותר, אתם צריכים להיעזר בגורמים חיצוניים. ביצוע של אחת או יותר מההנחיות הבאות תאפשר לכם להיות בטוחים שאתם בוחרים נכון:

  • בירור אל מול חברים, מכרים, קרובי משפחה וקולגות שנעזרו בעורך דין שכזה
  • חיפוש בגוגל
  • פרסום פוסט ברשתות החברתיות

 

לסיום

עד כאן כל הפרטים שיסייעו לכם בכל הנוגע לעזרה בסגירת תיק בהוצאה לפועל. אנו מאחלים לכם שתעברו את ההליך במהירות ובקלות, שיהיה בהצלחה ולהתראות במדריך הבא.

עורך דין מכפתר את מעילו