מה תפקידו של עורך דין מקרקעין בייצוג רכישת משרד להשקעה?

מעוניינים ברכישת משרד להשקעה? מעולה! חשוב מאוד שתבחרו בעורך דין מיומן ומקצועי אשר ייצג אתכם בהליך הרכישה. לעורך הדין תפקיד קריטי בהליך רכישת משרד להשקעה, משלבי הרכישה הראשונים ועד ליישוב סכסוכים עתידיים אשר עלולים להתגלע בעקבות הרכישה. המשיכו לקרוא וגלו מהו תפקידו של עורך הדין בכל אחד משלבי רכישת משרד להשקעה.

 

איתור הנכס

השלב הראשון ברכישת משרד להשקעה בישראל הוא איתור הנכס אותו אתם מעוניינים לרכוש. לשם איתור הנכס, מומלץ להיכנס אל לוח השקעות בנדל"ן שם תוכלו למצוא נכס לרוחכם. נניח כי מצאתם משרד למכירה בנתניה העונה לציפיות שלכם מנכס עסקי להשקעה בישראל.

בשלב זה, נכנס לתמונה עורך הדין שלכם. לפני שתתקדמו ברכישת הנכס, העבירו את פרטי הנכס אל עורך הדין. עורך הדין יבדוק מהו המצב הרישומי של הנכס, האם חלים עליו עיקולים כלשהם, האם רשומות עליו הערות אזהרה, האם בעל הנכס משלם משכנתא עבורו וכן הלאה. רק לאחר שעורך הדין ישלים את הבדיקה המשפטית, תוכלו להתקדם בהליכי רכישת העסק.

 

ניהול מו"מ עסקי

לאחר שמצאתם את הנכס המיועד וקיבלתם את אישור עורך הדין להמשך התקדמות ברכישה, תרצו לנהל משא ומתן עם בעל הנכס כדי להגיע לעסה הטובה ביותר. מומלץ ביותר להגדיר לעורך הדין שלכם מה הם היעדים שלכם מהליך המשא והמתן ולמסור לידי עורך הדין את ניהול המו"מ בפועל. עורך דין מסחרי מקצועי ידע כיצד למטב את ניהול המשא והמתן כדי להפוך את העסקה לאטרקטיבית ביותר עבורכם.

 

חוזה רכישה

כעת, לאחר שנגמרו הליכי המשא והמתן בין הצדדים, יתכנסו עורכי הדין לניסוח חוזה הרכישה על בסיס ההסכמות במשא ומתן. זוהי ליבת העבודה של עורך הדין אשר תסדיר את זכויותיכם בנכס ואת התמורה שתשלמו עבורו.

 

הוצאת משכנתא

עורך הדין שלכם יסייע לכם בהליך קבלת משכנתא מהזווית המשפטית. עורך הדין ינחה אתכם אילו מסמכים להגיש לבנק, אילו התחייבויות לרישום יש לצרף וכן הלאה כדי שהליך הוצאת המשכנתא יעבור בשלום על הצד הטוב ביותר ללא כל בעיות בלתי צפויות.

 

רישום הנכס על שמכם

תפקיד נוסף של עורך הדין בעסקה יהיה רישום המשרד שרכשתם על שמכם. לשם כך, יהיה צורך להתנהל אל מול הטאבו, לוודא תשלום אגרות, לרשום הערות אזהרה ולבצע את כל הדרוש כדי שהנכס אכן יירשם על שמכם ותתחילו להניב ממנו רווחים.

 

חוזה שכירות

לבסוף, מאחר שהמשרד שרכשתם הינו משרד להשקעה, תרצו למצוא שוכרים אשר יישכרו את המשרד מכם. עורך הדין שלכם ינסח את חוזה השכירות וידאג לשמירה מיטבית על זכויותיכם אל מול השוכרים שלכם.

 

לסיכום

לסיכום, תפקידו של עורך דין מקרקעין בייצוג רכישת משרד להשקעה משמעותי ומגוון. ראשיתו של התפקיד בבחינת הנכס בו אתם מעוניינים וסופו בניסוח חוזה שכירות עבור השוכרים שלכם. בחרו בעו"ד טוב ובנכס מנצח והתחילו להרוויח.

זכוכית מגדלת